
Бізнес обговорив ризики повної заборони маркетингу в фармації на засіданні з Держліксслужбою.
Бізнес-спільнота висловила підтримку урегулюванню маркетингових угод відповідно до європейських стандартів, проте застерігає, що повна заборона маркетингу може призвести до проблем у системі соціальних програм для пацієнтів та зростання цін на ліки. Спільно з Держлікслужбою, бізнес-організації та фармацевтичні компанії обговорили можливі ризики. Виробники лекарств побоюються, що введенням заборони маркетингу можуть припинити соціальні програми і підвищити ціни на ліки. Вони вважають, що зараз маркетингові угоди допомагають утримувати ціну на ліки на низькому рівні. У разі ухвалення нових правил, ринкові оператори можуть втратити можливість контролювати ціноутворення та підвищити вартість препаратів для пацієнтів. Учасники заходу домовились надати пропозиції до законодавства для запобігання негативним наслідкам та збереження стабільності на ринку ліків.